AMA SCHOOL - základní škola a mateřská škola montessori o.p.s.
Široký vrch 363, 434 01 Most
office@amaschool.cz | +420 702 279 927
SPONZOŘI | KALENDÁŘ | FOTOGALERIE

ELEMENTARY

PROČ METODOU MONTESSORI?

Jsme přesvědčeni, že nejdůležitějšími roky ve vzdělání našich dětí není střední ani vysoká škola, ale prvních dvanáct let života. Právě v tomto období se formuje jejich smysl pro vnímání světa, jejich charakter a obraz sebe sama, jejich základní schopnosti a vědomosti a to, jak ocení rozmanitost umění a kultur světa. Naše děti hrají v procesu učení aktivní roli a objevují za pomoci učitelů svůj vlastní potenciál.

 

Cílem našeho základního vzdělání je v dětech rozvinout akademickou dychtivost, tvořivou mysl, pevný charakter, duch služby ostatním a pocit sounáležitosti a jednoty s ostatními lidmi na světě.

 

To vše přesahuje hranice tradičního vzdělávání a naše základní škola si vytkla cíl být v tomto ohledu výjimečnou školou.

Z ČEHO VYCHÁZÍME?

  • Vycházíme z vývojových zákonitostí dítěte a jeho zájmu.
  • Připravené, podnětné prostředí pro věkově smíšené třídy, kdy děti jsou ve věku 6-15 let.
  • Česko-anglické prostředí.
  • Vysokoškolsky vzdělaný pedagog s montessori vzděláním.
  • Učitel jako průvodce, který děti inspiruje a motivuje nikoliv jako tyčící se autorita.
  • Dítě je rovno dospělému ve své lidské důstojnosti.
  • Cílem této vývojové fáze je objevování a fungování světa.
  • Učení v souvislostech.
  • Každodenní práce s montessori materiálem se zapracovanou kontrolou chyby.
  • Slovní hodnocení. Bez odměn a trestů. Chyba jako přítel.
  • Třídy s wi-fi připojením a možností každodenní práce s nejmodernějšími technologiemi.
  • Vzdělání, které odpovídá na potřeby současného světa jako cesta k poznání, k životu, k jazykům, k ostatním lidem i k sobě samým.
  • Učení prožitkem, vlastní zkušeností a srdcem.
  • Velký prostor pro objevitelskou mentalitu dítěte, jeho kreativitu a osobní růst v připraveném prostředí třídy i venku.
  • Prioritami jsou dobrý charakter a radost z učení nikoli memorování vědomostí.
  • Pěstování slušnosti, laskavosti a fair play jednání.
  • Harmonické vztahy mezi učiteli a žáky.
  • Rodič a učitel jako společní průvodci na cestě rozvoje každého jednotlivého dítěte.
  • Otevřený multikulturní, mezigenerační prostor pro celé rodiny.

Z ČEHO VYCHÁZÍME?

  • Vycházíme z vývojových zákonitostí dítěte a jeho zájmu.
  • Připravené, podnětné prostředí pro věkově smíšené třídy, kdy děti jsou ve věku 6-15 let.
  • Česko-anglické prostředí.
  • Vysokoškolsky vzdělaný pedagog s montessori vzděláním.
  • Učitel jako průvodce, který děti inspiruje a motivuje nikoliv jako tyčící se autorita.
  • Dítě je rovno dospělému ve své lidské důstojnosti.
  • Cílem této vývojové fáze je objevování a fungování světa.
  • Učení v souvislostech.
  • Každodenní práce s montessori materiálem se zapracovanou kontrolou chyby.
  • Slovní hodnocení. Bez odměn a trestů. Chyba jako přítel.
  • Třídy s wi-fi připojením a možností každodenní práce s nejmodernějšími technologiemi.
  • Vzdělání, které odpovídá na potřeby současného světa jako cesta k poznání, k životu, k jazykům, k ostatním lidem i k sobě samým.
  • Učení prožitkem, vlastní zkušeností a srdcem.
  • Velký prostor pro objevitelskou mentalitu dítěte, jeho kreativitu a osobní růst v připraveném prostředí třídy i venku.
  • Prioritami jsou dobrý charakter a radost z učení nikoli memorování vědomostí.
  • Pěstování slušnosti, laskavosti a fair play jednání.
  • Harmonické vztahy mezi učiteli a žáky.
  • Rodič a učitel jako společní průvodci na cestě rozvoje každého jednotlivého dítěte.
  • Otevřený multikulturní, mezigenerační prostor pro celé rodiny.

Z ČEHO VYCHÁZÍME?

  • Vycházíme z vývojových zákonitostí dítěte a jeho zájmu.
  • Připravené, podnětné prostředí pro věkově smíšené třídy, kdy děti jsou ve věku 6-15 let.
  • Česko-anglické prostředí.
  • Vysokoškolsky vzdělaný pedagog s montessori vzděláním.
  • Učitel jako průvodce, který děti inspiruje a motivuje nikoliv jako tyčící se autorita.
  • Dítě je rovno dospělému ve své lidské důstojnosti.
  • Cílem této vývojové fáze je objevování a fungování světa.
  • Učení v souvislostech.
  • Každodenní práce s montessori materiálem se zapracovanou kontrolou chyby.
  • Slovní hodnocení. Bez odměn a trestů. Chyba jako přítel.
  • Třídy s wi-fi připojením a možností každodenní práce s nejmodernějšími technologiemi.
  • Vzdělání, které odpovídá na potřeby současného světa jako cesta k poznání, k životu, k jazykům, k ostatním lidem i k sobě samým.
  • Učení prožitkem, vlastní zkušeností a srdcem.
  • Velký prostor pro objevitelskou mentalitu dítěte, jeho kreativitu a osobní růst v připraveném prostředí třídy i venku.
  • Prioritami jsou dobrý charakter a radost z učení nikoli memorování vědomostí.
  • Pěstování slušnosti, laskavosti a fair play jednání.
  • Harmonické vztahy mezi učiteli a žáky.
  • Rodič a učitel jako společní průvodci na cestě rozvoje každého jednotlivého dítěte.
  • Otevřený multikulturní, mezigenerační prostor pro celé rodiny.

TÝM

Facebook